joi, 24 decembrie 2009

TE URASC


ce dimineatza insorita,oricum te urasc enorm!
urasc viata asta nenoricita, urasc cand ma trezesc din somn;
urasc tot ce tine de tine,ma urasc pe mine ca imi bantui ganduriile,
urasc si creionu si hartia pe care-s scrise randuriile...
urasc tot,TE URASC! si abea astept sa ajung la tine,sa te simt...
printre frum gros de hasjisj si halutinatii de Absinth!
vreau sa te savurez ca pe o interminabila linie de cocaina,
nu da vina pe mine pt ca o sa suferi,destinul e de vina!
eshti mai perversa ca o supradoza de heroina,
...mai relaxanta ca o picatura de morphina...!!!
te joci cu mintea mea ca un timbru de LSD;
DE1? CE?! DE!? CE?! DE!? CE?!
de ce eu?de ce tu?de ce noi?
savuram placerea amandoi,suferim amandoi...
te urasc,mescalina nenorocita ,trupul meu plange...
sufletul meu zboara,dar din pacate nu ajunge;
shtiu..e mult prea mult,si acuma iar nu mai sunt bune de nimic!
fara tine,viatza mea e un infern,pe zi ce trece mor cate-un pic
si totushi respir... si inima mea bate,
e din cauza la droguri....POATE!!!!