luni, 15 martie 2010















e 3:42,stau in lotus de cateva ore bune...
castiile pe urechi
ochiii?!?!?!mi i-a fuat iarba...
...ma ustura nasu!
sunt in mijlocul unei lumii, unde, ...unde?!?!?
cine?!
cum?!
ce?!
dece?!
de unde?!
...de unde nu te-astepti!
de unde nu te-astepti,picura fericirea ...usooorr!!
timpul?!e flexibil,daca il folosim cum trebuie...!
TU?!-Adaptabila!
Eu?!-inca n-am ajuns la o concluzie!dar treaba sta-n felu urmator:
plansul tau e sunetul ghearelor ,ce-mi zgarie sufletul de sticla!
zambetul tau parca...imi da aripi si ma ridica!
cand ne atingem mor ingerii!
...in unierse paralele,Eva ,musca din Mar la fiecare sarut!
esti mai grea decat Cancerul,TU te hranesti cu sufletul meu..!!!
imi modelezi viata,ca pe o oala de lut.imi amesteci neuronii...
...au luato razna...
Se corcesc cu globulele roshi!
Corcituriile:
imi picteaza ne-ncetat chipul TAU in gand...
imi zbiara numele TAU in timpan...!



4:00



Ai avut dreptate!
Sunt in stare sa omor pt TINE!SADIC!!
Renunt la Mine ,pentru TINE! Renunti la TINE pt mine?!...!?



EA!


Pana si Biblia spune,ca trebuie sa ne parasim parintii!

Strang necontrolat din dinti,si ma dor...am gatul uscat!
...mai trag cateva fumurii...
...imi bag nasu unde nu-mi fierbe oala...

Imi ascut creionul,si incep sa scriu(despre TINE),la lumina "Lumanrii Nemuritoare"(am o lumanare care nu se stinge)
(Sunt pe Drumul Cel Bun,am "deja-vu"-urii zilnice)


EA!Mi-a invadat personalitatea,mi-a dresat pulsul,mi-a sucit mintiile,
mi-a calcat amintiriile cu tocuriile EI lungi!!
M-a drogat, smkereste, cu Pacatele EI! Sunt dependent!


Uneori parca n-am nici un gand,doar sentimente!
Uneori am halucinatii!!!
...te vad cu altu'!Si imi imaginez cum va macelaresac,si vatorturez!
Ma infrupt din beregata lui,ca Adam, din Mar...cand a fost in aceasi situatie!


Sunt cateva miliarde de oameni pe Pamant,si numarul populatiei creste!
Totusi pt mine existi doar TU!!!!!
In perspectiva,esti un mister!
imi doresc, sa-ti rup din caracter,ca din cioloata...
...sa mananc cu pofta!!!
Daca mor,o sa omor in bataie cate-un inger, pt fiecare lacrima care ai s-o plangi!
Ti-am dat viata,fara sa sa-mi dau seama,in schimbul unei intrebari!


??!!??!!??!!CINE ESTI!!??!!??!!??



4:42-ce ironie stupida,si ce paranoia...!bag pula in el chas!