miercuri, 20 ianuarie 2010

hey,tu! vi sa facem dragoste???




Mt Eden Dubstep - Archangel
Asculta mai multe audio Muzica

...trag un fum,si ma las prins in imaginatie.te simt cum vi de la spate ,cu mainiile calde ,ma atingi usor pe umeri si ma iei in bratze...!
ma saruti ,cu buzele tale fine pe ceafa si iti plimbi o mana prin parul meu.pielea mea e dulce ca de ciocolata, si lumanarea miroase frumos.e destul de tarziu, si razele de lumina sunt putine dar isi fac munca cum trebuie.te intinzi pe burta ( "in patul tau
din puf de ingeri."),si incepe joaca.
mainiile mele ishi fac faleza pe spatele tau si pe unele trotuare incepi sa tresari si sa gemi usor...ma aplec ushor si imi alerg respiratia fierbinte ca soarele de august pe spatele tau scobit....tu tresari si gemi mai cu putere...ma ridic in genunci,ce forma perfecta!!!te pleznesc incet peste amandoua "FORME PERFECTE!" , si incep sa te sarut pe interiorul coapsei,tu sti ce va urma si arzi de nerbdare!imi plimb degetele la tine in pasarica si observ mirat ca e inundatie!si ajung cu limba in punctul culminant al corpului tau,automat si te incoarda toti muschii,si vocea ta prinde putere!la inceput ma joc cu limba in jurul ei cu o precizie de chirurg,sa nu cumva sa ating vre-o zona mai erogena,tu arzi si mai tare!
te intreb daca ma vrei,si gemand,imi spui ca "DAAAhhh!!".iti sarut pasarica cu cea mai mare pofta si cu o mana intinsa ,te strang de gat, tu ma strangi intre picioare si itzi tzi o mana la mine in par,in time ce cealalta mana itzi mangaie sanii rotunzi involuntar! itzi dau drumu la gat si imi las incept mana in jos ,te prin de ambele coapse,ma ridic in genunchi,si iti iau picioarele pe umeri......