luni, 25 ianuarie 2010

noi doi impreuna .....separat!!!




System Of A Down - Roulette
Asculta mai multe audio Muzica




degeaba tot alerg spre nicaieri,nu o s-ajung nici unde
degeaba tot incerci sa zbieri,eu nu te aud
sunt strigate penibile dupa ajutor,singuratatea te apasa acolo unde
eu puneam urechea de mult,sa iti ascult sufletul

acum eu nu mai sunt,evident ,am fugit de tine!
si mintea iti joaca tot felu de feste
te gandesti cum ar fi fost, daca ar fi fost ,sa fie vreodata bine...
nu mai intelegi nimic,parca totul e smuls din lumi extraterestre

e timpul sa oprim timpul in loc!!!! zise prima voce
si atunci timpul se opri instantaneu
e totul perfect,si habarnam de ce
e lumina tinsa,suntem doar tu si eu

...



mainiile care te-nconjurau cand iti venea sa plangi nu mai sunt...!
vocea care iti soptea vorbe dulci nu mai e...!
inima care iti placea sa o asculti cum bate,...ai omorato!

sperantele-s degeaba,culoriile-s iluzii...
dragostea mea inca arde puternic intr-un cub de gheata
tu,Iubito! tu mi-ai furat si viata
habar-n-ai.....