vineri, 5 februarie 2010

25.01.2010






...ma scutur si imi dau doua palmi peste fata,nu e nici un vis..!
E realitate!:O:O:O
Dar in secunda urmatoare,ma trezesc intins pe gresie,cu sange la nas si niste dureri de cap de parca as fi cazut de la etaj;
Totul are o singura culoare:ALB!si nu asta ar fi trebuit sa arate incaperea...am cazut in infinit! :|
.....

O eternitate mai tarziu,neoronii mei sesizeaza ca-m orbit...alarma totala!!!!!

!!!!!!!!!
!!!!!!!
....apare EA din senin

- Hey!Tu nu ar trebui sa fi aici...!!!
-De ce?!?!?vocea ei calda ma linisteste instant,la fel ca prmu fum tras cu pofta dintr-un joint!privesc in jur,si ochii mei mijiti de la lumina,incep sa recunoasca locul!...Sunt acasa!Sunt in siguranta!...respir usurat...
Ea e imbracata intr-un tricou de-al meu,si nimic altceva;isi fumeaza tigara la geamnul aburit de la bucatarie.
Ma priveste adanc in ochi,si se apropie de mine cu pasi marunti,si e lentitate erotica,fara a-si dezlipi privirea din ochii mei rosi si sparti.
Trage un ultim fum din tigara,stramba din nas, si ma saruta...inocent....passional...buzele noastre se potrivesc(...)
Isi leaga mainiile dupa gatul meu,si i simt limba ca cea mai dulce bomboana...imaginea incepe sa tremure! e frig...! ea are mainiile reci..!
Totul se intuneca rapid:O:O:O:O aia nu e limba ei,sunt doua degete care deranjeaza linistea publica ,la adancime,la mine in gat!
Vads in ceata,aud in reluare,galagie..lume.....recunosc o voce:
"-Asta a mancat tot LSD-ul??!!"


Cineva ma tot indeamna insistent sa vomit,dar poneiul din coltu baii imi spune sa-i fac in ciuda!
Sar in picioare,si din perete in pedrete,cobor scariile cazand...!

...............



Ma trezesc pe canapea,ma dor neuroni,ma doare locul unde am avut ficatu', ma doare sangele subtire ce-mi gadila tot corpul,MA DOARE-N PULA DACA O SA MOR(!!!!),ma doare ca nu esti aici,ma doare ca te doare!!
Ma ridic brusc intr-un camp cu flori(...)e si Ea aici
-Am ajuns in RAI??!! :O
-Ce cauta Ea in rai?!?!?!?! :O:O:O
"-Ce cauta ea in Rai..pe tocuri?"/:)

.......


P.S. -read the notebook!