sâmbătă, 20 februarie 2010

momente










as vrea sa-ti intru in subconstient,
ti-as incendia amintiriile dureros de lent
sa-ti patrund fizic in suflet,sa-ti izbesc sentimentele de ciment
mai lovit cu zambete incet si insistent...
ca picatura chineazeasca...si mai lasat inconstient
as fi preferat sa-mi crapi dintii
sa-mi bagi in doliu parintii
dar nuuuuuu...nu cred ca te-ai fi multumit cu asta,ar fi fost mult prea putin rau comis
mai expulzat din prorpiul paradis ...
zac paralizat in abis...
da-mi o mana de ajutoooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrr!!!
da-mi o sansa sa te omor
da-mi o sansa sa ma razbun pt tot binele care l-ai facut gresit
da-mi o sansa sa fac cea ce tu nu ai reusit
da-mi o sansa....si-ai sa vezi fericirea cu ochii tai tristi
n-ai sa vezi castig daca nu risti!!!
degeaba te tot misti...fara mine esti in acelasi loc lipsit de viata si n-ai...
...
... nici o sansa sa ajungi dinou in rai
mai stai...nu pleca chear acum,abea incepe ce-i mai greu
daca pleci tu...
.....
...ce m-ash face fara Dumnezeu??
inchide ochi...ai sa simti cum te cuprind
lasa valu de emotii sa te poarte unde vrea,eu voi fi acolo sa te prind...
indiferent ce vrei,indiferent ce faci,indiferent ce gandeshti....sunt unele lucruri care nu le poti schimba! ochii nu pot vedea dincolo de ochi...dar sufletul poate!