vineri, 5 februarie 2010

durerea?!?!?!




...e ca un virus in sistemul meu de operare,mi-a futut hardu,procesoru,pana si CD-rom-ul
Imi doresc ca,printr-o oarecare minune, sa dispar din amintiriile tutror...sa dispar din lumea asta,ca si cum nu as fi existat nici o data!


i need someone to erase my memory,
reset my feelings
delete me from this stupid,sick and evil world
i'm tired ...


...prea multe regrete isi fac veacul in hard-disk-ul meu,si nimic nu mai functioneaza conform cati tehnice!web-camul meu halucineaza constant,te vede in locuri in care tu n-ai fost vre-o data...


conform pareriillor altor stereotipuri ,mult mai avansate in technoligie ca si mine,systemul meu de operare e dezgustator:de ele mai multe ori sunt comparat cu un "nimmic",sau cu un "kakat"!
poate am gresit unele operatiuni,dar asta datorita faptului ca n-am fost utilizat conform specificatiilor din cartea tehnica!
sunt si eu o masinarie,creata de acelasi CREATOR ca si TINE,am si eu aceleasi optiuni,am si eu personalitate, am si eu neuroni,nervi,suflet,sentimente,regrete,pareri de rau,ganduri,stari de spirit,sunt si eu OM.....ai sa intelegi vre-o data asta?!?!?!